Het is veel te warm om wat dan ook maar te doen dus in dit blog maar een 5-tal foto's.
Ik was in april met een fotomaatje op weg om te gaan fotograferen op de Veluwe in Gelderland. We hadden nog geen idee wat we voor de lens zouden krijgen maar we zouden er een leuke dag van maken :-)
Wat schetste onze verbazing toen we aan de koffie zaten toen mijn maatje riep: Er ging daar iets tussen het mos door maar ik weet niet wat het was." Dus de ogen gericht op het mos en wat zagen we daar....... juist..... een Ringslang.
In het volgende blog komen wel weer meer foto's maar voor nu vond ik deze 5 wel genoeg ;-)
"Nog een rondje polder......."







Oh wat mooi Helma, prachtige foto's. Ik heb nog nooit een slang gezien in het wild. Het was inderdaad te warm om maar iets te doen. Fijn weekend
BeantwoordenVerwijderenDank je wel Caroline,
VerwijderenIk heb er wel meer foto's van maar ik dacht ik pik de mooiste er zo even uit dan ben ik ook gauw klaar 🫣. En hier is het nog steeds heel warm (in huis 29.5c 🥵
Jij ook heel fijn weekend
Hoi Helma.
BeantwoordenVerwijderenWat tof en wat is die mooi.
Groettie van Patricia.
Niet veel maar wel héééé'l mooi gefotografeerd Helma.
BeantwoordenVerwijderenMooie compositie's / kleuren en scherpte.
Mijn complimenten.
Groetjes Tinie
Wat een mooie zijn het...weer eens wat anders dan vogeltjes :)
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend
This is a creature I have yet to encounter Helma, and you have shared five excellent images of the Grass Snake, .
BeantwoordenVerwijderenKind regards....Pete.
I am about to have coffee, Helma, and I have my eyes focussed on some moss outside the window, but so far there’s no snake! And I think it will stay that way! How lucky you were to see this lovely creature. We constantly read about the terrible heat wave Europe is suffering and I hope you are able to stay cool under these dreadful conditions. Best wishes - David
BeantwoordenVerwijderenEen fraaie serie Helma, het zijn eigenlijk best wel mooie dieren.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes, Edje.