Het is veel te warm om wat dan ook maar te doen dus in dit blog maar een 5-tal foto's.
Ik was in april met een fotomaatje op weg om te gaan fotograferen op de Veluwe in Gelderland. We hadden nog geen idee wat we voor de lens zouden krijgen maar we zouden er een leuke dag van maken :-)
Wat schetste onze verbazing toen we aan de koffie zaten toen mijn maatje riep: Er ging daar iets tussen het mos door maar ik weet niet wat het was." Dus de ogen gericht op het mos en wat zagen we daar....... juist..... een Ringslang.
In het volgende blog komen wel weer meer foto's maar voor nu vond ik deze 5 wel genoeg ;-)
"Nog een rondje polder......."







Oh wat mooi Helma, prachtige foto's. Ik heb nog nooit een slang gezien in het wild. Het was inderdaad te warm om maar iets te doen. Fijn weekend
BeantwoordenVerwijderen