zaterdag 27 juni 2026

Ringslang - Natrix helvetica.....


 Het is veel te warm om wat dan ook maar te doen dus in dit blog maar een 5-tal foto's. 

Ik was in april met een fotomaatje op weg om te gaan fotograferen op de Veluwe in Gelderland. We hadden nog geen idee wat we voor de lens zouden krijgen maar we zouden er een leuke dag van maken :-)

Wat schetste onze verbazing toen we aan de koffie zaten toen mijn maatje riep: Er ging daar iets  tussen het mos door maar ik weet niet wat het was." Dus de ogen gericht op het mos en wat zagen we daar....... juist..... een Ringslang.


 Ringslang - Natrix helvetica



 Ringslang - Natrix helvetica



 Ringslang - Natrix helvetica


 
 Ringslang - Natrix helvetica



 Ringslang - Natrix helvetica





In het volgende blog komen wel weer meer foto's maar voor nu vond ik deze 5 wel genoeg ;-) 

Iedereen bedankt  voor alle leuke reacties op de foto's in het vorige blog van:

"Nog een rondje polder......."

1 opmerking:

  1. Oh wat mooi Helma, prachtige foto's. Ik heb nog nooit een slang gezien in het wild. Het was inderdaad te warm om maar iets te doen. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel dat zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.
Groetjes, Helma

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.

Groetjes, Helma